خبر های بروز کشتی کج

بخشهایی از مصاحبه جدید تریپل اچ

در مورد گرفتن کمربندها از دنیل براین٬اچ گفت:

ما در برنامه نیاز به قهرمانی داریم که بتواند در شوها مبارزه کند.دنیل نتواست این خواسته را اجرا کند و ما نیز برای مانی این دبنک نیاز به قهرمان جدید داشتیم.بنابراین چاره ای جز گرفتن تایتلها از وی نداشتیم.

اینده قهرمانی دنیل براین

اچ گفت:دنیل هرموقع که برگشت میتواند شانس قهرمانی داشته باشد و برای کسب کمربندها تلاش کند.

 تایتل شات برای دنیل

مدیر شرکت گفت:داشتن تایتل شات بعد از بازگشت دنیل برای او به اما و اگرهای زیادی وابسته هست.مثلا اگر هنگام بازگشت وی  کسی دارای تایتل شات باشد دنیل باید منتظر فرصت دیگری بماند.

 چگونه در شرایط بد فعلی میتوانید خوشحال باشید؟شیلد نابود شد.باتیستا رفت و دنیل مصدوم شد و خیلی اتفاقات ناخواسته دیگر رخ داد.

اچ: نه نگرانیها برای این هستند که وقتی حل میشوند شما احساس خوشحالی کنید.دنیل رفت اما ما در مانی این دبنک قهرمان جدید خواهیم داشت و  این باعث میشود تا سر حال باشم.

بازگشت یک فیس

قبلا راجب بازگشت همزمان د میز و فیلر در راو  اینده خبری نوشتیم.ممکن هست دمیز فیلر را هنگام ورود به سالن همراهی بکند و این به معنی فیس بازگشتن د میز میباشد. د میز در لایو اونتها نقش هیل را فعلا اجرا میکند.

بازگشت قهرمان

اینکه جریان بازگشت دنیل در مانی این دبنک ترفندی برای جذب مخاطب هست یا یک استوری ٬مشخص نیست اما شایعاتی راجب بازگشت دنیل در اخرین دقایق به مسابقه لدر مچ کمربندهای اول کمپانی مطرح هست.در صورتی  که  وی به این سوپرایز برسد به عنوان یکی از مدعیان٬ به جمع استارهای حاضر د رمسابقه اضافه خواهد شد.

تولد یک فیس

همراهی تماشاگران با اهنگ بری وایت جرقه تغیر شخصیت او را ایجاد کرده.

کمپانی هیچ گروهی از تماشاگران را برای خواندن اهنگ وایات اجیر نکرده و انها به صورت خود جوش با وایات هم خوانی کردند.این باعث شد تا وایات از قالب یک هیل کامل خارج شود و گاهی خاکستری به نظر بیاد.

برخی منابع رسمی هم به صورت پراکنده به فیس شدن وایات تا اخر سال جاری میلادی اشاره کرده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اخبار بروز کشتی کج ,

تاريخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393 ا 18:3 نويسنده : سید امیر احمدی ا
.: Copyright © 2013 , All rights reserved iranwwe :.